Om du tror att du vet allt är du dåligt underättad.

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Emma - 10 juni 2010 22:12

Det är inte ömsesidigt.

Men det är väll så det ska vara va? Ömsesidigt ja.

Men så är det ju inte, neppski.

Ansträngningarna är nu slut för min del.


I don't wanna go your way anymore,

I have to find my own, that's for sure.

We have never been on equal ground,

so this will be my final sound.

Thank you for all the good times,

now I leave you here with a smize.

We are through we are done,

I would lie if I said it wasn't fun.

But as time goes people grow,

like the winter fills up with snow.

I don't like this life, okey?

And that is what I had to say..

XoxO

Presentation


Ett tag skrev jag om mitt liv i svart och vitt, men nu finner jag det mer roande att göra det kryptiskt!
Detta är ett kassaskåp och innuti gömmer jag mig, kan du knäcka koden?

- Vem är jag?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Visst äre helt fab me klacksparkar?
 Jamenoja.
 Nja...
 Wait, what?
 FUCKING FABULOUS!
 Åååånej.
 Jag gillar glass!

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards