Om du tror att du vet allt är du dåligt underättad.

Alla inlägg under juli 2010

Av Emma - 29 juli 2010 00:55


I can't tell if you're laughing,
between each smile there's a tear in your eye.
There's a train leaving town in an hour,
it's not waiting for you, and neither am I.

Av Emma - 27 juli 2010 22:28


The one that estimates the odds of making contact with extraterrestrials by calculating the product of an increasingly restrictive series of fractional values such as those stars with planets, and those planets likely to develop life? N equals R times FP times NE times FL times FI times FC times L?

Av Emma - 17 juli 2010 03:50


You want me to come over, I got an excuse.


Might be holding your hand, but im holding it loose.


Go to talk then we choke, its like our necks in a noose.


Avoid the obvious, we should be facing the truth.




Åter igen - Avsky

Av Emma - 12 juli 2010 10:21


Det känns lite som om sommarfriden inte är rätt försäkrad.

Känns inte som om det finns någon säkerhet över huvud taget.

But... just gotta roll with what I've got now, I guess.

Spännande äventyr är ju faktiskt på G, så vad har man om inte taggen?


Btw. Jag är så glad över att se mig själv gå iväg från er, var så fett less på att sitta och le, nicka och samspela när jag hellre skulle ha velat banka sönder skallen i bordet. So Ciao.

Av Emma - 9 juli 2010 00:29


"In 1917, when Albert Einstein established the theoretic foundation for the laser in his paper "Zur Quantentheorie de Strahlung, his fondest hope was that the resultant device be bitchin."


Av Emma - 8 juli 2010 00:04


Jag skulle kunna låtsas som om att allt är glömt.

Jag skulle kunna låtsas som om inget är fel.

Jag skulle kunna låtsas som om där inte fanns något.

Jag skulle kunna låtsas som om du aldrig fanns.

Jag skulle kunna låtsas som om du inte sårade mig.

Jag skulle kunna låtsas som om jag inte ville spola tillbaka tiden.

Jag skulle kunna låtsas som om jag kännt liknande förut.

Jag skulle kunna låtsas som om det inte var särskillt speciellt.

Jag skulle kunna låtsas som om jag inte tänker på dig varje dag.


Jag skulle kunna låtsas, men du är min verklighet.

Presentation


Ett tag skrev jag om mitt liv i svart och vitt, men nu finner jag det mer roande att göra det kryptiskt!
Detta är ett kassaskåp och innuti gömmer jag mig, kan du knäcka koden?

- Vem är jag?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Visst äre helt fab me klacksparkar?
 Jamenoja.
 Nja...
 Wait, what?
 FUCKING FABULOUS!
 Åååånej.
 Jag gillar glass!

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards