Om du tror att du vet allt är du dåligt underättad.

Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 29 september 2010 20:47

The Mountain Might Be High And Tall, And We Quite Small.

But Our Dreams Are Right At The Top, So I Won't Stop.

For Us I'll Climb That Wall, And Who Knows If I'll Fall.

But I'll Get Back On My Feet Again, For You My Friend.

I'll Catch Those Dreams, And Stich It On With The Strongest Of Seams.

I Promise I'm Sincere, My Dear. We'll Get There!


 

Av Emma - 26 september 2010 22:03

How come the things that make me feel the most sad,

is the things about me that makes you feel the most glad?

Wouldn't it be easier if you'd just try to understand?


Punches i life is evident, acceptans of them is not.

Av Emma - 20 september 2010 00:13

Av Emma - 14 september 2010 22:45

Varför är aldrig saker där dom borde vara?

Varför är dom inte alltid rakt framför nosen så du slipper leta?

Och oron sen? Vad händer om jag inte hittar den där mystiska prylen jag letar efter?

Jo, jag ska berätta.

Jag måste ringa...hmm... 1, 2, 3....1000 samtal.

På grund av denna o så mystiska pryl som på något sätt inte finns där den ska vara.

Japp, daim och en massa andra godsaker.

Jag blir så frustrerad.

Så frustrerad.


DAMNIT.

SCREWIT.

TOHELLWITHIT.

FUCKIT.


*byebye imaginary folks*

Av Emma - 11 september 2010 11:45


Well it was just a dream
Just a moment ago
I was up so high
Lookin down at the sky
Don’t let me fall
I was shooting for stars
On a Saturday night
They say what goes up
Must come down
But don’t let me fall

Av Emma - 11 september 2010 11:41


I keep on running, keep on running,
And nothing works,
I can't get away from you, no.


I keep on ducking, keep on ducking,
And nothing helps,
I can't stop missing you, yeah.

Av Emma - 9 september 2010 22:15

Jag måste lägga in en Dagens Ros här.

Eftersom att det faktiskt finns en person som förtjänar en!

... dadadadaaaa...

Dagens Ros går till Världens Bästaste Bäste Vän My Danielsson!

För att du är så... Åååååh ...wait for it, wait for it... åhsooom!




     MY SWEET LITTLE SMEXI SMEXIMUMS!

Av Emma - 7 september 2010 22:28

Dagens serenad går ungefär såhär - BAAAAAAAAAAAAAJS.

Enbart och endast för att jag inte vet hur annars jag kan beskriva det.

Tragiskt va?

Fuckit fuckit fuckit.

Och det är inte enbart och endast för att jag har feber, snor i hela hjärnan och hostar som en sönderrökt kärring, nope!

Allt är bara så fel, and it makes absolutely no sense at all.

Men det är ju förståss inte särdeles ovanligt dock.

TYVÄRR.

-


Så det här är precis vad vi ska göra denna vecka:

Se serier i mängder.

Se serier i mängder.

Träna hund.

Se serier i mängder.

Och detta ska vi göra tillsammans med:

Farbror Alvedon.

Syster Otrivin Menthol.

Morfar Vicks Blue.

Bästaste Bästa Vännerna Ettan White, Grov Svart och Right Röd.



-

Ha en fortsatt bra dag, I'm outta here.

Presentation


Ett tag skrev jag om mitt liv i svart och vitt, men nu finner jag det mer roande att göra det kryptiskt!
Detta är ett kassaskåp och innuti gömmer jag mig, kan du knäcka koden?

- Vem är jag?

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Visst äre helt fab me klacksparkar?
 Jamenoja.
 Nja...
 Wait, what?
 FUCKING FABULOUS!
 Åååånej.
 Jag gillar glass!

Länkar

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards